سم نیکا سم نیکا .

سم نیکا

دوره های دکتر میثم شکری ساز

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

همه ما از دوران کودکی در حال یادگیری و یادگیری مهارت های جدید بوده ایم. انسان ها ذاتاً علاقه مند به درک ناشناخته های اطراف خود هستند. هر چه بیشتر بدانید، دنیا برای شما تیره‌تر می‌شود و می‌توانید موقعیت خود را در جامعه از طریق دانش مشخص کنید.

 

در کلاس هایی که در گذشته و در دوران مدرسه می رفتید، این جمله را به خاطر دارید که می گفت: «علم» بهتر است یا «ثروت»؟ حقیقت این است که او به دنبال علم ثروت نیز خواهد رفت و اگر فردی با فرهنگ و تحصیلکرده شوید راه های زیادی برای کسب ثروت و پول بیشتر برای شما وجود خواهد داشت.

 

البته این بستگی به داشتن یک معلم خوب دارد و او به شما علاقه دارد. زمانی را به یاد بیاورید که در کلاس امیدوار بودیم معلممان با ما تماس نگیرد. ترس ما از دادن پاسخ اشتباه و احمق به نظر رسیدن در مقابل همکلاسی‌هایمان یک عامل بازدارنده قوی برای بالا بردن دستانمان و داوطلب شدن بود.

 

این مایه تاسف است، زیرا مشارکت در کلاس اتفاق نمی افتد و نمی تواند برای فراگیران مناسب باشد. اما راه حل این است که از معلمان حرفه ای و معتبر کمک بگیرید. فکر می کنم در این مقاله با فردی موفق آشنا شوید که مهارت های زیادی را در تربیت جوانان معرفی می کند. او فردی نیست جز میثم شکری ساز که در شاخه های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی و ... از شهرت بالایی برخوردار باشد.

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

آیا میثم شکری ساز و دوره های منحصر به فرد او را می شناسید؟

 

دکتر میثم شکری ساز در تمامی عرصه های زندگی فردی توانمند است. او متولد فروردین 1365 بود و جوانی پربار داشت. میثم شکری ساز در سال 1396 به عنوان کارآفرین برتر کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته می شود. او که همواره در عرصه فعالیت های خود خوش درخشیده است، علاوه بر مدیرعاملی هلدینگ پارس پندار، موسسه آموزش مجازی پارس و مجموعه ای دیگر، معلمی بی نظیر و انسان ساز نیز می باشد.

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز که در قالب کارگاه های فوق العاده برگزار می شود به شرح زیر می باشد.

 

· 25 راز موفقیت

 

آموزش هدف گذاری

 

· قلب مشتری را تسخیر کنید

 

بازاریابی و فروش

 

· مبانی و اصول مدیریت

 

· ارتباط

 

قانون تجارت تجارت

 

تکنیک های فروش و طراحی

 

· مهارتهای زندگی

 

· مدیریت منابع انسانی

 

· تبلیغات خلاقانه

 

· و...

 

میثم شکری ساز با مدرک دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه آشتن بایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران و همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع جزوه ای برای نخبگان و فرهیختگان کشورمان است. باعث افتخار کشور شود. ناگفته نماند که ایشان یک مشاور حرفه ای در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی هستند. اما اگر در دوره های دکتر میثم شکری ساز شرکت کنید، می توانید آنچه را که در سال های طلایی زندگی به دست آورده است، تجربه کنید و آموخته هایش را در زندگی خود به کار بگیرید.

 

دوره های دکتر میثم شکری ساز

 

روش تدریس در دوره های میثم شکری ساز چگونه است؟

 

روش های آموزشی این مدیر موفق بسیار استراتژیک و مبتنی بر تحقیق است. او به دانش آموزانش قدرت می دهد تا راه خوشبختی و موفقیت را طی کنند. به عنوان مثال، در دوره 25 راز موفقیت، راه های هیجان انگیز و جالب برای موفقیت در همه زمینه ها یا در مسیر تسخیر قلب یک متخصص، صاحبان مشاغل، علاقه مندان به بازاریابی و فروش، کسانی که تجارت می کنند به شما آموزش داده می شود. . یا علاقه مندان به این دوره به خوبی یاد خواهند گرفت که چگونه مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات ترغیب کنند.

 

استفاده از بهترین روش ها را در آموزش هر دوره فراموش نکنید. نیاز به تمرین و تکرار زیاد و درک کامل مفاهیم دارد. تمامی این موارد در دوره های دکتر میثم شکری ساز وجود دارد و اگر در آموزش با برخی از آنها آشنا شوید خالی از لطف نیست.

 

نگاهی به دستاوردهای تحصیلی میثم شکری ساز

 

این مدیر جوان که تنها 34 سال سن دارد دارای مدرک مدیریت بازرگانی MBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 از DNV هلند و گواهی دوره آموزش عالی در حقوق تجارت و داوری می باشد.

 

دکتر میثم شکری ساز سالیان متمادی از عمر گرانبهای خود را صرف آموزش ارتباطات و مهارت های زندگی، اصول و مبانی مدیریت بازرگانی، تدریس حقوق تجارت و بازرگانی، تدریس در مؤسسات آموزش عالی نجف آباد و المهدی اصفهان، آموزش فنون فروش و. این برنامه، ارتباطات، تبلیغات خلاقانه و .... انجام داده است. وی همچنین با دانشگاه اصفهان و بسیاری از مراکز آموزشی کشور همکاری دارد. بنابراین می توانم از بار علمی و نبوغ آموزشی استفاده کنم و در زندگی فردی و اجتماعی شما فردی برجسته باشم. زیرا برای تغییر روش زندگی و پیروی از منبع موفقیت هیچ وقت دیر نیست.

 

آنچه در کارنامه کاری این مدیر شایسته، کارآفرین برجسته و معلم دلسوز مشهود و آشکار است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۴:۵۲ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)