سم نيكا سم نيكا .

سم نيكا

اصول مراقبت از موهاي كراتينه

اصول مراقبت از موهاي كراتينه

مراقبت از موهاي كراتينه مهم است تا آنها بهترين شكل و زيبايي خود را حفظ كنند. موهاي كراتينه معمولاً از طريق فرآيند خاصي تقويت شده‌اند و نياز به مراقبت و توجه خاص دارند. فرآيند كراتينه مو يك روش مراقبت از مو است كه به تقويت، صافي، و حفظ رطوبت موها كمك مي‌كند. در ادامه چند نكته براي مراقبت از موهاي كراتينه آورده شده است.

كراتينه مو چيست و چه فوايدي دارد؟

كراتينه مو يا همان كراتين‌ كردن يك فرآيند موثر در صنعت مراقبت از مو است. كراتين يك پروتئين ساختاري است كه در ساختار مو، ناخن، و پوست انسان‌ها و حيوانات ديگر وجود دارد. اين پروتئين از آمينواسيدها تشكيل شده است و وظيفه اصلي آن تقويت و سازمان‌دهي بافت‌هاي مختلف بدن است.

فرآيند كراتينه مو، به معناي افزودن كراتين به موها به صورت خارجي به منظور تقويت، نرمي، لطافت و براقي بيشتر موهاست. اين فرآيند معمولاً در سالن‌هاي زيبايي توسط حرفه‌اي‌ها انجام مي‌شود. در طي اين فرآيند، يك محلول حاوي كراتين (و ديگر مواد تقويت كننده) بر روي موها اعمال مي‌شود و سپس با استفاده از حرارت (به وسيله اتو مو حرارتي)، مواد تقويتي در داخل موها جذب مي‌شوند.

مزاياي كراتينه مو شامل اين موارد است:

  1. صاف كردن موها: كراتينه مو باعث صاف و مهار شدن وز موها مي‌شود و موهاي مجعد يا خشن را نرم و صاف مي‌كند.
  2. تقويت موها: افزايش قوت و استحكام موها از جمله مزاياي كراتينه مو است.
  3. كاهش حجم موها: اين فرآيند مي‌تواند به كاهش حجم موها و كنترل آنها كمك كند.
  4. لطافت و براقي موها: موهاي كراتينه پس از اين فرآيند به طرز چشمگيري لطيف‌تر و براق‌تر مي‌شوند.
  5. مقاومت در برابر فرايندهاي حرارتي: موهاي كراتينه بهترين مقاومت را در برابر حرارت و فرآيندهاي استايلينگ مانند اتو مو دارند.

به هر حال، مهم است كه براي اجراي اين فرآيند و نگهداري موهاي كراتينه، مراقبت‌هاي خاصي را رعايت كرده و محصولات مخصوص استفاده شود.

چطور از موهاي كراتينه مراقبت كنيم؟

موهاي كراتينه نياز به مراقبت خاص دارند تا زيبا و سالم بمانند. در زير به برخي از دلايل و نكات مراقبت از موهاي كراتينه اشاره شده است:

1. شامپو و محصولات مخصوص كراتينه:

   از شامپو و محصولات مراقبتي مخصوص موهاي كراتينه استفاده كنيد. اين محصولات معمولاً حاوي مواد نرم كننده و رطوبت‌رسان هستند كه به حفظ كراتين موها كمك مي‌كنند.

2. استفاده از بالاترين حرارت مجاز:

   اگر از حرارتي مانند سشوار يا اتو مو براي حالت دادن موها استفاده مي‌كنيد، مطمئن شويد كه دماي آن مناسب است. حرارت اضافي مي‌تواند ساختار كراتين موها را تخريب كند.

3. جلوگيري از مواجهه با آب زياد:

   سعي كنيد موهاي خود را از تماس با آب زياد محافظت كنيد. استفاده از كلاه يا شال در مواجهه با آب باران يا استفاده از استايل محافظتي در حمام مي‌تواند به حفظ كراتين موها كمك كند.

4. ماسك و نرم‌كننده مو:

   محصولات مراقبتي مانند ماسك‌هاي مو يا نرم‌كننده مو را به طور منظم استفاده كنيد. اين محصولات مي‌توانند به تغذيه عمقي موها كمك كرده و از كراتين آنها حمايت كنند.

5. استفاده از محصولات حاوي SPF:

   اگر در معرض نور خورشيد قرار داريد، از محصولات مو حاوي فيلترهاي UV محافظتي استفاده كنيد تا از تخريب كراتين موها به دليل اشعه UV جلوگيري شود.

با اجراي اين نكات، مي‌توانيد موهاي كراتينه خود را در بهترين شرايط نگه داريد و از زيبايي و سلامت آنها لذت ببريد.

روغن آرگان براي موهاي كراتينه

استفاده از روغن آرگان براي موهاي كراتينه مي‌تواند بسيار مفيد و موثر باشد. روغن آرگان يك روغن طبيعي و غني از مواد مغذي است كه از ميوه درخت آرگان در مناطق شمال آفريقا و به خصوص مراكش به دست مي‌آيد. اين روغن حاوي ويتامين E، اسيدهاي چرب و آنتي‌اكسيدان‌هاست و خواص مرطوب‌كننده، تقويت‌كننده و ترميم‌كنندگي براي مو دارد.

مزاياي استفاده از روغن آرگان براي موهاي كراتينه عبارتند از:

1. تقويت موها: روغن آرگان به دليل محتواي غني از ويتامين E و اسيدهاي چرب، مي‌تواند به تقويت ساختار داخلي موها كمك كند.

2. حفظ رطوبت: روغن آرگان به عنوان يك ماده مرطوب‌كننده عمل مي‌كند و مي‌تواند به حفظ رطوبت در موها كمك كند.

3. جلوگيري از شكنندگي: استفاده از روغن آرگان ممكن است به كاهش شكنندگي موها و پيشگيري از تشكيل تارهاي شكننده كمك كند.

4. لطافت و براقي: موهاي كراتينه با استفاده از روغن آرگان معمولاً براق‌تر و لطيف‌تر به نظر مي‌آيند.

براي استفاده از روغن آرگان براي موهاي كراتينه، مي‌توانيد چند قطره از آن را در دست‌تان ريخته و به آرامي به انتهاي موها يا طول موها بماليد. همچنين، مي‌توانيد از محصولات حاوي روغن آرگان براي مراقبت از موهاي خود استفاده كنيد.

آيا كراتينه مي‌تواند به موها آسيب بزند؟

عمدتاً فرآيند كراتينه مو براي موها آسيب زننده نيست و حتي مزايايي دارد. اين فرآيند با استفاده از مواد حاوي كراتين به موها اضافه مي‌شود تا ساختار آنها تقويت شود و خصوصياتي مانند صافي كردن، لطافت، براقي، و كاهش حجم به موها افزوده شود. اما با اين حال، در مواردي ممكن است مسائل مربوط به فرآيند كراتينه مو خطراتي ايجاد كند، از جمله:

1. حساسيت به مواد شيميايي:

   برخي از افراد ممكن است به مواد شيميايي موجود در فرآيند كراتينه حساسيت نشان دهند. در صورت داشتن حساسيت علائم خارش، تحريك پوستي يا سوزش ممكن است رخ دهد.

2. محدوديت‌هاي حرارتي:

   موهاي كراتين شده در برخي موارد ممكن است به حرارت اضافي حساس باشند.

3. نتايج متغير:

   نتايج كراتينه مو ممكن است بر اساس نوع مو، وضعيت موها، و مهارت اپراتور سالن متغير باشد.

اگر تصميم به انجام كراتينه مو داريد، مهم است كه با يك شخص حرفه‌اي در زمينه كراتين مو مشورت كنيد و دستورالعمل‌ها و محصولات مراقبتي معيني را براي مراقبت از موهاي كراتينه خود دنبال كنيد.

سخن پاياني

يكي از مهم‌ترين نكات در مراقبت از موهاي كراتينه استفاده از محصولات بدون سولفات است تا ماندگاري آن به بهترين شكل افزايش يابد. براي تهيه محصولات بدون سولفات مثل شامپو مو بدون سولفات و ماسك مو بدون سولفات از برند معتبر و ايتاليايي ونتي پيو به وبسايت ونتي پيو مراجعه كنيد.

https://visual.ly/users/suzandiane4/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/suzandiane4

https://speakerdeck.com/suzandiane4

https://www.yelp.com/user_details?userid=2JXswKGw_eY79R11ApYd2w

https://slides.com/suzandiane4

https://500px.com/p/suzandiane4?view=photos

https://logopond.com/SuzanDiane4/profile/652509/?filter=&page=

https://qiita.com/SuzanDiane4

https://8tracks.com/suzandiane4

https://list.ly/suzandiane4/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/EfJE5g

https://letterboxd.com/SuzanDiane4/

https://www.mapleprimes.com/users/SuzanDiane4

https://www.intensedebate.com/people/SuzanDiane4

https://www.f6s.com/suzan-diane

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۸:۱۴ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)

روغن آرگان براي مو

روغن آرگان براي مو

روغن آرگان يكي از گنجينه‌هاي طبيعي و مفيد براي مراقبت از پوست و موها است. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان در مناطق آفريقا به ‌دست مي‌آيد و به دليل تركيبات منحصربه‌فرد خود، به عنوان يكي از محصولات زيبايي برجسته به‌شمار مي‌آيد. در ادامه، به خصوصيات، تركيبات، و خواص روغن آرگان براي موها پرداخته خواهد شد.

تركيبات روغن آرگان براي مو

تركيبات روغن آرگان بسيار متنوع و مفيد براي پوست و موها هستند. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان (Argania spinosa) به‌دست مي‌آيد. تركيبات اصلي روغن آرگان عبارتند از:

1. اسيدهاي چرب اساسي:

   - اسيد اولئيك (Oleic Acid): اين اسيد يك اسيد چرب اساسي است كه به موها و پوست تغذيه فراوان مي‌دهد و از خشكي و خسارت‌هاي مو جلوگيري مي‌كند.

   - اسيد لينولئيك (Linoleic Acid): اين اسيد يك اسيد چرب اساسي ديگر است كه براي حفظ سلامت پوست و ترميم بافت‌هاي آن بسيار مهم است.

   - اسيد لينولنيك (Linolenic Acid): اين اسيد نيز يكي از اسيدهاي چرب اساسي است كه در تركيبات روغن آرگان حضور دارد و به تغذيه و ترميم موها كمك مي‌كند.

2. ويتامين‌ها:

   - ويتامين E (Tocopherol): ويتامين E يك آنتي‌اكسيدان قوي است كه از خطرات ‌راديكال‌هاي آزاد محافظت و از پيري زودرس پوست و موها جلوگيري مي‌كند.

3. فيتواسترول‌ها:

   - بتا-سيتواسترول (Beta-Sitosterol): اين تركيب به تعادل چربي‌ها در پوست كمك مي‌كند و از افت رطوبت جلوگيري مي‌كند. همچنين به تقويت ساختار پوست و مو كمك مي‌كند.

4. كاروتنوئيدها:

   - بتا-كاروتن (Beta-Carotene): اين تركيب به عنوان يك پيش‌ماده ويتامين A عمل كرده و به سلامت پوست و بهبود رنگ و لطافت آن كمك مي‌كند.

5. فنول‌ها:

   - فنول‌هاي ضداكسيدان: فنول‌ها به عنوان آنتي‌اكسيدان‌ها عمل مي‌كنند و از خطرات آسيب زدن پوست توسط آزاده‌راديكال‌ها محافظت مي‌كنند.

6. كلسترول:

   - كلسترول: اين تركيب به ترميم بافت‌هاي پوست و حفظ ليپيدهاي پوستي كمك مي‌كند.

7. پلي‌فنل‌ها:

   - كاتاكول (Catechol): اين تركيب به عنوان يك آنتي‌اكسيدان و ضد باكتريايي عمل مي‌كند و به حفظ سلامت پوست كمك مي‌كند.

هر يك از اين تركيبات به نحوه‌اي مشترك يا تركيبي با يكديگر، پوست و مو را ارتقاء مي‌دهند و در بهبود سلامت و زيبايي آنها نقش دارند. استفاده مداوم از روغن آرگان به عنوان يك محصول مراقبت از پوست و موها مي‌تواند به طور قابل توجهي به بهبود وضعيت آنها كمك كند.

خواص روغن آرگان براي مو

تركيبات غني روغن آرگان به تغذيه عميق پوست و موها كمك كرده و از آنها محافظت مي‌كنند. برخي از خواص بي‌نظير روغن آرگان براي مو بارتند از:

1. تغذيه و ترميم موها

   روغن آرگان به دليل تركيبات غني خود، به تغذيه موها كمك كرده و مي‌تواند موها را از داخل تقويت نمايد. اين خاصيت بهبود ساختار موها و جلوگيري از خشكي و آسيب‌ديدگي آنها را فراهم مي‌آورد.

2. جلوگيري از شكنندگي و خشكي

   روغن آرگان به عنوان يك ماده نرم‌كننده و مرطوب‌كننده عمل كرده و مي‌تواند از شكنندگي و خشكي موها جلوگيري نمايد. اين خصوصيت به ويژه براي افراد با موهاي خشك و آسيب‌ديده مفيد است.

3. افزايش لطافت و درخشندگي موها

   مصرف روغن آرگان باعث افزايش نرمي و براقيت موها مي‌شود. اين ويژگي به موهاي خشك و وز، جلوه‌اي صحيح و درخشان مي‌بخشد.

4. تقويت موهاي آسيب‌ديده

   روغن آرگان به دليل ويتامين‌ها و اسيدهاي چرب اساسي در تركيباتش، به تقويت موهاي آسيب‌ديده كمك كرده و آنها را قوي‌تر مي‌كند. اين خاصيت براي موهاي نازك و شكننده نيز مزاياي فراواني دارد.

روش استفاده از روغن آرگان براي مو

استفاده از روغن آرگان براي مراقبت از موها نياز به تكنيك‌هاي خاصي دارد تا بهترين نتايج را به‌دست آوريد. در زير، روش‌هاي مختلف استفاده از روغن آرگان براي مراقبت از موها را توضيح داده‌ام:

1. استفاده به عنوان نرم‌كننده موها:

   - براي نرم‌كردن موها و افزايش لطافت آنها، چند قطره روغن آرگان را در دستان خود گرم كنيد.

   - سپس موهاي خيس خود را تقسيم كنيد و به طور يكنواخت روغن را از ريشه تا انتهاي مو پخش كنيد.

   - ماساژ دهيد تا روغن به خوبي در موها جذب شود.

   - مي‌توانيد موها را با يك حوله گرم پوشانده و به مدت 30 تا 60 دقيقه بمانيد. سپس موها را با آب شستشو دهيد.

2. استفاده به عنوان ماسك مو:

   - موهاي خود را خوب شستشو دهيد تا از آلودگي‌ها و مواد اضافي پاك شوند.

   - چند قطره روغن آرگان را با مواد ديگر مانند عسل يا ماست تركيب كرده و مخلوط را به موها بماليد.

   - حداقل 30 دقيقه اين مخلوط را در موهاي خود بگذاريد تا تركيبات غني روغن آرگان به خوبي جذب شوند.

   - سپس موها را با آب گرم شستشو دهيد.

3. استفاده به عنوان افزودني به شامپو:

   - چند قطره روغن آرگان را به شامپو معمولي خود اضافه كنيد.

   - مخلوط را به خوبي هم بزنيد و موهاي خود را معمولاً با اين شامپو بشوييد.

   - اين روش به موهاي شما نرمي و لطافت مي‌آورد و در طول زمان باعث بهبود كيفيت موها مي‌شود.

4. استفاده به عنوان محافظ مو در برابر حرارت:

   - پيش از استفاده از دستگاه‌هاي گرم‌كننده مو، چند قطره روغن آرگان را به موهاي خيس خود اضافه كنيد.

   - اين روش به موها كمك مي‌كند تا از اثرات حرارتي كه ممكن است آنها را آسيب بزند، محافظت شوند.

5. استفاده به عنوان لايه محافظ براي موهاي خشك:

   - در فصل‌هاي خشك و سرد سال، مي‌توانيد چند قطره روغن آرگان را در دست خود گرم كرده و به موهاي خود اعمال كنيد.

   - اين لايه محافظ به موها كمك مي‌كند تا از اثرات خشكي هوا محافظت شده و رطوبت خود را حفظ كنند.

توجه داشته باشيد كه در تاييد همه موارد فوق مي‌توانيد به پزشك يا متخصص مراقبت از موها مراجعه كنيد، به ويژه اگر پوست سر يا موهاي شما نيازهاي خاصي دارند بهتر است قبل از استفاده با پزشك مشورت كنيد.

سخن پاياني

روغن آرگان با تركيبات منحصربه‌فرد و خواص غني خود، به عنوان يك محصول طبيعي براي مراقبت از پوست و موها بسيار مؤثر است. از تغذيه عميق پوست گرفته تا ترميم موهاي آسيب‌ديده، اين روغن يك راه حل چند منظوره براي بهبود بهداشت و زيبايي پوست و موها فراهم مي‌كند. استفاده مداوم از اين محصول مي‌تواند به بهبود وضعيت پوست و موها كمك كرده و جلوي مشكلاتي نظير خشكي، شكنندگي، و پيري زودرس را بگيرد. البته امروزه روغن آرگان اصل و خالص در بازار به سختي پبدا مي‌شود. اما شما مي‌توانيد روغن آرگان اصل ونتي پيو را با بالاترين درجه خلوص يعني 100 درصد خالص را از وبسايت ونتي پيو كه نماينده رسمي اين برند معتبر ايتاليايي در ايران است را به راحتي تهيه كنيد و از نتايج فوق‌العاده آن لذت ببريد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1093882196976897537

https://new.express.adobe.com/webpage/1bSWvUTZxCgeA

https://sites.google.com/view/suzandiane4/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/11/26/ventipiu/

https://myspace.com/suzandiane4

https://disqus.com/by/suzandiane4/about/

https://www.ted.com/profiles/45625062

https://www.behance.net/suzandiane

https://suzandiane4.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Suzan-Diane-1

https://www.twitch.tv/suzandiane4

https://www.openstreetmap.org/user/SuzanDiane4

https://www.tripadvisor.com/Profile/828suzand

https://www.4shared.com/u/z7-kWosv/SuzanDiane4.html

https://www.zillow.com/profile/SuzanDiane4

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/ellebush2/

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/elle-bush/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۴۰ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)

توليد ساخت درب حياط ويلايي

توليد ساخت درب حياط ويلايي

 

كاتالوگ درب حياط ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ويلايي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

بهترين تنوع در درب ويلايي

 

البته انواع درب ويلايي يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب ويلايي استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

درب ليزري پاركينگ و حياط زيبايي را به ساختمان شما دعوت مي كند.

 

درب سي ان سي پاركينگ اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب ليزري پاركينگ شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب برش ليزري پاركينگ ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود كاتالوگ درب ليزري پاركينگ خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

 

با وجود درب فرفورژه پاركينگ خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب فرفورژه پاركينگ در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد مانند : درب ليزري براي اين امر كافيست تصوير درب فرفورژه پاركينگ مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در فرفورژه آنلاين بفرستيد.

 

درب حياط خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب فرفورژه پاركينگ طرح چوب و همچنين درب فرفورژه پاركينگ و درب ليزري درب حياط و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب فرفورژه پاركينگ جنوبي يا شمالي و يا درب cnc پاركينگ ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب پاركينگ دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

ساخت و كاتالوگ درب طرح چوب و آهن

 

ساخت درب طرح چوب و فلز هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب طرح چوب و فلز از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب طرح چوب و فلز فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.البته انواع درب طرح چوب و فلز يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف كاتالوگ درب طرح چوب و فلز ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب طرح چوب و فلز استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب انلاين

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۱۵ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)

راهنمايي كارشناسان تيم آهن ايرانيان براي امنيت نرده هاي پنجره

راهنمايي كارشناسان تيم آهن ايرانيان براي امنيت نرده هاي پنجره

 

تقويت شيشه‌ها: از شيشه‌هاي چند لايه استفاده كنيد. اين شيشه‌ها از نمونه‌هاي سنتي خود محكم‌تر هستند و به سادگي نمي‌شكنند. شيشه‌هاي لمينت داراي يك لايه وينيل بين دو لايه معمولي شيشه هستند و از ضريب امنيت بالايي برخوردارند.

كاتالوگ حفاظ پنجره : ميله‌هاي محافظ پنجره اغلب از جنس آهن و آلومينيوم هستند و مي‌توانيد آن را در مدل‌هاي مختلف تهيه كنيد. اين ايده نسبت به شيشه‌هاي تقويت شده از امنيت بالاتري برخوردار است و عملا راه نفوذ سارقين را مسدود كرده و آن‌ها را با مانعي جدي مواجه مي‌كند.

آلارم پنجره: آلارم‌هاي پنجره را مي‌توان نوعي دزگير دانست كه در صورت باز شدن و يا شكسته شدن شيشه پنجره با صدايي بلند هشدار مي‌دهند و همين امر باعث فرار سارقين احتمالي خواهد شد. حسگرهاي درب و پنجره يكي ديگر از انواع اين آلارم‌ها هستند.

قفل‌هاي ضد سرقت: قفل‌هاي معمولي پنجره‌ها اغلب از ايمني كمي برخوردارند. شما مي‌توانيد انواع قفل‌هاي ضد سرقت مخصوص پنجره تهيه كرده و آن را روي پنجره‌هاي خانه ‌تان نصب كنيد.

چرا نرده فرفورژه بالكن؟

 

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد كاتالوگ نرده بالكن فرفورژه را انتخاب كنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

مناسب ترين كاربرد نرده فرفورژه بالكن در منازل مسكوني

 

پلكان در قبل تر تا الان وجود داشته است با اين فرق كه

در گذشته از نرده فرفورژه بالكن  فقظ به صورت فلزي يا آهني و فقط در راستاي

حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

در الان هم اين اصل رعايت مي شود و ايمني و امنيت در رأس كار نصب پلكان است با اين فرق

كه در طراحي و ساخت نرده فرفورژه راه پله امروزه فقظ به عنوان

يك محافظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي زيبايي از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني

متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده است. به همين دليل مي باشد

كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي نرده راه پله آهني به شكل ها

و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي مي باشد.

ميزان آشنايي شما با حفاظ درب ساختمان چقدر است ؟

 

در حال حاضر استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يكي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. كاتالوگ حفاظ درب آپارتمان يكي از انواع حفاظ هايي است كه به صورت مشبك ساخته مي شود كه عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يك درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند كه شما بتوانيد حتي زماني هايي كه در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد كنيد.

حفاظ درب ساختمان در واقع يك حائل امنيتي و يك جدا كننده است كه براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند كه از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري كنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مكان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها كاهش مي دهد. حفاظ آكاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يكي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۶:۳۴ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)