سم نیکا سم نیکا .

سم نیکا

دوره آموزش انیمیشن سازی

دوره آموزش انیمیشن سازی

 

اگر به فیلمسازی و انیمیشن علاقه دارید ، یادگیری انجام انیمیشن با مطالعه انیمیشن یا شرکت در مدارس آموزشی انیمیشن می تواند به شما در کسب این مهارت و هنر کمک کند. انیمیشن یکی از بهترین روش ها برای فرهنگ سازی ، تبلیغات و غیره است. و مدتهاست که در سراسر جهان بسیار محبوب است. اگر وارد دنیای انیمیشن شده اید ، باید مهارت هایی مانند دانستن جهت انیمیشن ، نوشتن فیلمنامه های انیمیشن ، فیلمبرداری و انیمیشن انیمیشن ، ویرایش انیمیشن ، ساخت مراحل تولید ، تنظیم و ایجاد فضا ، اجرای جلوه های ویژه و ... را داشته باشید.

انیمیشن چیست؟

به عبارت ساده ، آموزش انیمیشن را می توان به عنوان ایجاد تصاویر پی در پی برای ایجاد توهم حرکت تعریف کرد. انیمیشن دارای فرمت های مختلف مانند دو بعدی ، سه بعدی ، کامپیوتری و یکپارچه است که با استفاده از روش های مختلف ساخته شده است. از جمله این روش ها می توان به انیمیشن تالک ، انیمیشن کامپیوتری ، انیمیشن کاغذی ، انیمیشن کارت برش و ... اشاره کرد.

اگر در حرفه انیمیشن مبتدی هستید و به تازگی این هنر را شروع کرده اید ، پیشنهاد می کنیم فعالیت و یادگیری خود را از انیمیشن دو بعدی شروع کنید.

انیماتور کیست؟

شخصی که انیمیشن می سازد انیماتور نامیده می شود. انیماتورها در واقع تصاویر و مدل های روی صفحه را زنده می کنند و توانایی ایجاد انیمیشن های سینمایی ، کارتون های تلویزیونی ، تبلیغات ، بازی های رایانه ای ، وب سایت ها ، موزیک ویدیوها و موارد دیگر را دارند.

معرفی برنامه های ایجاد انیمیشن

 

نرم افزار Adobe Flash

نرم افزار فلش یکی از قدرتمندترین و راحت ترین برنامه هایی است که برای ایجاد محتوای متحرک و چند رسانه ای استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید دوره انیمیشن رسانه های رومیزی زیبا و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ، تلفن های هوشمند و تلویزیون را ارائه دهید.

نرم افزار Adobe Photoshop

بدون شک ، اگر با فتوشاپ کار نکرده اید ، بارها نام آن را شنیده اید. این نرم افزار یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه های حرفه ای برای ویرایش عکس ، مدل سازی سه بعدی و طراحی و نقاشی است و حدود 25 سال از انتشار اولین نسخه می گذرد. نکته مثبت این نرم افزار وجود به روزرسانی ها و ویژگی های جدید و به روز شده به منظور حرفه ای تر و منظم تر شدن کار افراد است.

نرم افزار Adobe After Effects

نرم افزار After Effects یکی دیگر از نرم افزارهای انیمیشن قدرتمند است که برای ایجاد حرکت گرافیکی پیچیده و جلوه های بصری سینمایی استفاده می شود.

نرم افزار مایا

کلاس انیمیشن نرم افزار مایا یک نرم افزار پیشرفته برای ایجاد انیمیشن و مدل سازی و همچنین انیمیشن سه بعدی است. این برنامه به طور گسترده ای در استودیوهای فیلم سازی ، انیمیشن ها و همچنین صنعت بازی های رایانه ای استفاده می شود.

نرم افزار Autodesk 3ds Max

این نرم افزار می تواند به عنوان بهترین برنامه مدل سازی سه بعدی در کل جهان ارائه شود. نرم افزار تری دی مکس قابلیت های زیادی دارد و در صنایع مختلف مانند توسعه بازی ، انیمیشن ، مدل سازی D3 و ... استفاده می شود.

نرم افزار بلندر

با استفاده از نرم افزار Blender می توان طیف وسیعی از محتوای D2 و D3 را ایجاد کرد و همچنین طیف وسیعی از متن ، مدل سازی ، متن ، ویدئو ، نور ، انیمیشن و مدل سازی پس از تولید را ارائه داد.

 

در مدرسه انیمیشن طرهستان چه می آموزید؟

دوره آموزش انیمیشن یکی از جذاب ترین و شناخته شده ترین دوره ها در زمینه هنر است. در آموزش انیمیشن ، دانش آموزان ابتدا اصول مدل سازی و مدل سازی شخصیت را می آموزند و برای آماده سازی شخصیت خود یک مدل سازی سه بعدی می سازند و سپس تکنیک را یاد می گیرند. لازم است در جلوه های کامپیوتری و پیش تولید به ایجاد یک مدل سه بعدی در رایانه بپردازید ، و سپس با ایجاد صحنه های مورد نیاز و یادگیری انیمیشن شخصیت ، انیمیشن خود را ایجاد کنید. در این دوره شما با استفاده از انیمیشن Realflow ، Zbrush ، Aftereffect و Maya متحرک خود را ایجاد خواهید کرد.

 

سرفصل های دوره های آموزشی دوره انیمیشن مدرسه طرحستان

مبانی الگوسازی شخصیت و شخصیت

آشنایی با اصول گرافیک و قابلیت تشخیص روش های طراحی دقیق در گرافیک

طراحی شخصیت

طراحی اعضای بدن

مدل سازی خمیر

پیش تولید و جلوه های ویژه با کمک افتر افکت

آشنایی با نرم افزار افتر افکت

قابلیت ایجاد گرافیک خلاقانه و بازی های هیجان انگیز

بر ابزارهای مختلف برنامه تسلط داشته و از بین آنها عاقلانه انتخاب کنید

صفحه کلید و لایه ها (ادامه موضوع ضربه زدن به کلید ، ایجاد شکل ، متحرک سازی متن و آشنایی با ویرایشگر گرافیکی)

جلوه ها و ویرایش (آشنایی با جلوه های مربوط به عکس ، متن و چاپ ، آشنایی با ویرایش ویدئو در افتر افکت)

ماسک (آشنایی با ماسک و تثبیت آن ، ایجاد پیش ترکیب

آشنایی با Puppit و انیمه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۳:۵۶ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)