سم نیکا سم نیکا .

سم نیکا

رضایی: کشتی بین ? تا ? مدال المپیک برنده شد / برزگر معتقد به مدال المپیک بود

رضایی: کشتی بین ? تا ? مدال المپیک برنده شد / برزگر معتقد به مدال المپیک بود

 

علیرضا رضایی ، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ، در مورد انتخاب اعضای تیم ملی برای اعزام به المپیک توکیو اظهار داشت: “من برای تیم منتخب آرزوی موفقیت دارم ، نه تنها برای من ، بلکه برای کل جامعه کشتی تیم ملی کشتی فرنگی ما افتخار می کند و ما دعا می کنیم. “برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن در المپیک.

وی درباره احتمال مدال توکیو در کشتی آزاد گفت: “من فکر می کنم همه بچه ها شایسته حضور در سکو هستند ، اما این به عوامل زیادی بستگی دارد.” همه سزاوار مدال هستند ، فکر می کنم کشتی ما بین ? تا ? مدال کسب کند.

سرمربی سابق تیم ملی آزاد آزاد امید در پاسخ به این س ifال که آیا پیش بینی مدال آوری قبل از بازی های المپیک ???? را دارید ، گفت: “سال گذشته من به طبقه بالا رفتم ، روی سکو زیر نظر مربی ، بنابراین امکان کسب یک مدال منصور برزگر در این مدت واقعاً برای من زحمت کشید و تأکید کرد که من توانایی کسب مدال را دارم. من این شانس را برای خودم تصور کردم اما رنگ آن را نمی دانستم. تمام تلاشم این بود که مطمئن شوم که روی صحنه قرار گرفته ام. کودکان باید این طرز فکر را داشته باشند که شایسته کسب مدال هستند و از هیچ حریفی نترسند.

رضایی در مورد اعلام چرخه جهانی نروژ و اینکه شانس حضور در این مسابقات از برخی مدعیان گرفته شده است ، خاطرنشان کرد: نظر خاصی ندارم ، حتماً دوستانم آن را به صورت تخصصی بررسی کرده اند. سرانجام ، این طرح نقاط قوت و ضعف نیز دارد. انشالله همه اینها منجر به ایجاد یک قانون کلی و مدون برای سالهای آینده کشتی می شود که در سطح جهانی اجرا می شود.

ما نگران بازی جوانمردانه هستیم

 

فارس شیراز قشقایی ، مدافع فوتبال گفت: نگرانی اصلی این باشگاه فداکاری جوانمردی در آخرین دیدارهای این فصل لیگ برتر ایران است.

هفته گذشته شاگردان قشقایی به لطف گل دقیقه آخر امین هاشمی فرد در یک بازی خارج از خانه موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شدند.

هاشمی فرد در آن مسابقه گفت: حریف اصلی ما در آن شب گرمای شدید اهواز بود. حتی من که خوزستانی هستم آن شب خیلی اذیت شدم اما بازیکنان حریف که مدام همزمان تمرین می کنند به این شرایط عادت کرده اند. با این حال ، ما توانستیم خوب بازی کنیم و اگرچه حتی می توانستیم در زمین هم پیروز شویم ، اما با توجه به شرایط حساس روی میز ، این امتیاز برای ما نیز خوب بود.

این بازیکن ?? ساله با تمجید از عملکرد تیمش در مسابقات این فصل گفت: باید به مدیر و کادر فنی قشقایی به خاطر شجاعت و جوانی بی سابقه در لیگ یک تبریک بگوییم. تیمی در این سطح خیلی جوان نخواهید یافت. البته این برای ما یک پنالتی هم داشت و این مزیت های زیادی بود که به دلیل کم تجربگی بچه ها از دست دادیم. در هر صورت ، اولین هدف این باشگاه ماندن در لیگ یک بود که انشاالله ما این کار را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این س ofال که چرا تیم قشقایی در برابر تیم های بزرگ عملکرد بهتری داشت اما در مقابل تیم های کوچک عملکرد خوبی نداشت ، گفت: “بسیاری از افراد دلیل این امر را بی انگیزگی بازیکنان یا دست کم گرفتن رقبا می دانند ، اما برداشت من چیز دیگری است. به نظر من ، ما در برابر تیم های بالای تیم بهتر بازی می کنیم زیرا آنها در پشت صحنه کمتر توجه می کنند و فوتبال خود را بازی می کنند. اما تیم های جدول پایین جدول بیشتر به دنبال حاشیه هستند و به دلیل تیم قشقایی بازیکنان و مربیانی با روحیه و خونسردی دارند ، آنها گاهی چوب آن حاشیه را می خورند و توسط رقبا اسیر می شوند. بنابراین اگر باس تیم های میز با رفتارهای غیر از فوتبال جو مسابقات را خراب نمی کنند ، مطمئن باشید که ما در برابر آنها بهتر انجام شده است

امین هاشمی فرد افزود: به همین دلیل امیدواریم مقابل بادران نتیجه بگیریم. زیرا بادران تیم خوبی است که فوتبال بازی می کند و اکنون فرصت دارد به لیگ برتر صعود کند. آنها برای بردن بیرون می آیند و ما به شدت نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم تا بتوانیم به پیروزی امیدوار باشیم.

وی گفت: امیدوارم تیم هایی که شرایط جدول برای آنها حساس نیست ، شانسی برای صعود ندارند و خطر سقوط ندارند ، در چند هفته گذشته منصفانه و با تمام توان به میدان بیایند و بازی کنند. به عنوان مثال ، این هفته تیم های پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی که حساسیت جدول را ندارند ، با تیم های سقوط رقیب ما بازی می کنند و نتایج آنها تأثیر زیادی بر ما دارد. ما امیدواریم که تیم های تحت هدایت MM. محمد نصرتی و مازیار زارع که هر دو بازیکن بزرگ و بازیکن ملی پوش کشورمان بوده اند ، با تمام وجود به میدان می روند تا سرانجام حق را بدست آورند.

قشقایی بازیکن خوزستانی در مورد احتمال تبانی در برخی از مسابقات گفت: موضوع تبانی موضوعی نیست که بتوان آن را رد کرد. تبانی قطعاً بوده و هست. حتی در هفته های اخیر برخی موارد به اثبات رسیده است ، اما آیا واکنش هایی نشان داده است؟ وقتی با خاطیان برخورد قاطع صورت نگیرد ، این تکرار خواهد شد. انتظار داریم مسئولان از این دست اقدام کنند تا حقوق تیم ها ضایع نشود.

هاشمی فرد همچنین در مورد چگونگی پیوستن به قشقایی توضیح داد: من همیشه دوست داشتم در تیم های هوایی بازی کنم و در استقلال اهواز و سردار بوکان نیز همین تجربه را داشتم. یکی از دلایل انتخاب قشقایی محبوبیت این تیم بود. در حالی که چندین سال شاگرد آقای هرمزی بودم و با توجه به حضور وی در قشقایی ، دوست دارم این همکاری را ادامه دهم.

وی احساس کرد که فوتبال فارس و خوزستان از جهاتی شبیه به هم است و گفت: هر دو استان پر از استعدادهای ناب است که به دلیل سهل انگاری مسئولان نمی توانند آنچنان که شایسته آن هستند ، به نتیجه برسانند. خوزستان با وجود اینکه سه تیم در لیگ برتر دارد ، تیم های آنها در سطح لیگ نیستند و نمی توانند مانند گذشته موفق باشند. در شیراز تیم هوابرد برق را از بین برد و در اهواز نیز همین کار را با استقلال انجام داد. در حال حاضر ، تیم های موجود در هر دو استان پشتیبانی نمی شوند. تیم قشقایی هنوز توسط یک نفر هدایت می شود و هیچ مسئولی از آقای نجف پور حمایت نمی کند. خوب ، این رفتارها دلسردکننده است و به نفع فوتبال شهرستان و استان نیست.

امین هاشمی فرد درباره رضایت از عملکرد خود در این فصل گفت: “من در این فصل در هر بازی حاضر هستم قشقایی و بازی با بادران تنها بازی است که به دلیل محرومیت در آن حضور ندارم.” فکر می کنم عملکرد من برای شرایطی که داشتم رضایتبخش بود ، اما این فوتبالیست هرگز نباید راضی باشد و من سعی می کنم تمام تلاش خود را برای پیشرفت خودم انجام دهم. من در نیمه اول بهترین مدافع عنوان شدم و با هفت گل بهترین گلزن لیگ هستم.

وی ضمن تشکر از هواداران ، مدیران و کادر فنی تیم قشقایی ، برای ادامه حضور در این تیم ، گفت: “در نقل و انتقالات نیم فصل ، پیشنهادات زیادی از تیم های برتر داشتم. از لیگ برتر و حتی چندین لیگ برتر تیم های لیگ ، اما با تعهد. “من به هواداران قشقایی وفادار بودم. حالا امیدوارم که در پایان فصل با تثبیت موقعیت از قشقایی ، این تیم را با یک خاطره خوب ترک کنم.

تیم فوتبال رده پانزدهم قشقایی شیراز ، در هفته سی و دوم لیگ برتر ایران روز یکشنبه ، چهارم تیرماه از ساعت ??:?? در پارس میزبان تیم رده دوم بادران از تهران است. ورزشگاه شیراز.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۴۰ توسط:پدرام موضوع: نظرات (0)